Antimon Čínská výroba výrazně klesly hodnoty a dosáhla nejnižší hodnotu v posledních několika letech. Tato situace je primárně kvůli klidu v domácím trhu surovin, stejně jako pokles poptávky zahraničních spotřebitelů. Proto, s cílem přilákat velké zákazníky s dlouhodobými smlouvami čínských výrobců antimonu v úmyslu dále snižovat ceny svých výrobků.
Další možností, jak snížit náklady na takový polotovar je docela dobrá hromadění zásob většiny ocelářských společností, které se snaží omezit další již tak nízké ceny na antimonu, provázený sobeckosti a touhy prodávat své výrobky. I když se nepředpokládá, že zásadní změna situace. Máte-li tento trend bude pokračovat iv budoucnu hlavní představitelé při výrobě této suroviny by mohlo hrozit dokonce bankrot.
Je zajímavé poznamenat, že až do nedávné doby se situace na trhu antimonu vypadal trochu jinak. Vrchol aktivity v sektoru poklesla na období 2006−2007, to bylo pak, že směr vládnoucí sledu státní politiky v Číně vytvořit vlastní základnu nezávislý zdroj identifikovaný významnou roli při stabilizaci průmyslového komplexu. Zvýšení bezpečnosti a licenční proces extrakce a zpracování důležitý materiál vedl k nasycení evropských trhů dostatečně kvalitní suroviny. V období od roku 2001 do roku 2007 se růst cen za materiál byl téměř stoprocentní.
V průběhu let, Čína je hlavní dovozce antimonu rudy ve většině obou asijských a evropských zemí. Při vývoji tohoto odvětví průmyslu, čínští výrobci podstatně stisknutí zahraničních dodavatelů. Nedostatek surovin pro výrobu vysoce kvalitních průmyslových materiálů v čínském území se nestal významnou překážkou růstu produkce. Hlavní část koncentrátu je zakoupen v zemích Latinské Ameriky a některých dalších územních oblastí.
K dnešnímu dni, růst výrobní kapacity čínských antimonu gigantů vedlo k postupnému nadbytku segmentu příslušném trhu hotových výrobků, v souvislosti s nimiž byl trvalý pokles, a ceny za zboží a dekadenci ve výrobě antimonu. Kromě toho, že poptávka po takovém výrobku není pouze určuje politiku v oblasti vývozu hlavního producenta, ale také rozvoj tisku podnikání, elektrotechnický průmysl a dalších oblastech, které jsou pravidelnými konzumenty antimonu.