Kontaktní telefon
v Dněpropetrovsku a v jiných městech
  • +49 (208) 376-298-00
  • +7 (495) 639-93-00
  • +7 (812) 424-79-70
    8 800 zdarma a s mobilní8 (800) 333-03-10
  • +7 (343) 339-47-71
    8 800 zdarma a s mobilní8 (800) 333-03-10
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (831) 261-38-00
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (3452) 69-21-95
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (8612) 38-85-11
  • +7 (3472) 24-24-19
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (3512) 20-54-09
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (3822) 70-03-03
  • +38 (056) 790-91-90
  • +38 (044) 237-71-11
  • +38 (057) 728-53-24

Novinky

změnit čas

Hliníkové díly pro auta - dobré nebo špatné?

V současné době, hliník a jejich slitiny, jsou široce používány v automobilovém průmyslu. Mnoho výrobců těchto vozidel ve snaze snížit hmotnost svých produktů, čímž se zajistí nižší spotřebu paliva během jízdy, aniž by byla ohrožena pevnostní vlastnosti, změnit některé z navrhování ocelových protějšků, vyrobený z hliníku.

Nicméně, ne všechny dobré úmysly výrobců automobilových uživatelé zařízení ocenili, většina motoristů nesdílejí takové světlé vyhlídky pro producenty. Nejen, že je vůz součásti vyrobené z hliníku jsou mnohem dražší než jejich protějšky z oceli z hlediska státních silnic, některé jednotky také se opotřebovávají mnohem rychleji než klasické semifinále. Například, nová generace suspenze lehčích konstrukčních materiálů není tak trvanlivý a opravy těla dílů z hliníkové slitiny vyžaduje použití komplikovaného a časově náročného procesu, za použití speciálního zařízení.

Nicméně bližší prozkoumání problému motoristy názoru je poněkud přehnané. vazby a tím jsou vyrobeny z měkkého materiálu, stříbřité žádném případě menší než délka služby výrobků z oceli. Mezi nejčastější spoje se opotřebovávají rychleji, a tyto polotovary se páky jsou monolitická konstrukce, která je nutné změnit jedno pole, zkreslený pohled na malý odpor má vliv na celý blok. S ohledem na odolnost proti zatížení nových surovin různých typů, se stala zcela ekvivalentní, a v některých případech dokonce lepší než jeho vlastnostech (například pod vlivem těchto torzních sil). Cena nové generace produktů, je prakticky totožný s jeho více zastaralých prototypů.

Nicméně, je třeba poznamenat, že opravy hliníkových částí těla, je ve skutečnosti mnohem těžší, než výrobky z oceli, protože nové lehčí materiály těžší vytáhnout chlad. V procesních změn k lepšímu dodržování tohoto materiálu je třeba zahřát, a pak se deformovat. Kromě toho, určité hliníkové konstrukční části stroje v obecně nelze opravit a musí být vyměněn, zatímco ocelová konstrukce lze snadno opravit. Ale stejně zachránil nespočet galonů benzínu nebo jiných paliv, vzhledem k významnému snížení hmotnosti vozidla hliníku je vynikající náhrada za náklady na opravu, která se opatrné zacházení bude vykonané méně často.

Sledujte všechny novinky
Zavolat zpět za 30 sekund.
Zdarma!
Zpětné volání