Podle analytiků ruského Corporation «Rusal» v roce 2015 můžeme očekávat deficit globální hliník ve výši 1,3 milionu tun. — Je to postava, podle Vladislav Solovjov, první náměstek generálního ředitele společnosti, bude rozhodujícím faktorem při stanovení cen. Vladimir Solovjov, který se funkce ujal v dubnu 2010, jsem si jistý, v přítomnosti deficitu hliníku ve výši 1,5 milionů. Tuny do konce tohoto roku, a nedostatek z lehkého kovu bude trvat až do roku 2017, dělat výjimku pouze pro ČLR.
V srpnu tohoto roku společnost vykázala zisk poprvé přítomnost posledních pěti čtvrtletí, s představiteli společnosti vyjádřil naději, že pozitivní výhled, pokud jde o výrobní náklady, při které výrazně ovlivňuje rostoucí poptávka od výrobců automobilových výrobků a nižšími objemy dodávek mimo Čínu. O něco dříve, «Rusal» dokončila restrukturalizaci dluhu ve výši 5,15 miliard $. USD, pokrývající veškeré potřebné finanční prostředky před začátkem roku 2016. Za účelem pokrytí stále se zvyšující odhadů spotřeby hliníku Rusal «" možnost společného projektu s čínskou hliníkem, «Chalco» Corporation drženi ve východní Sibiři a je určeno pro střednědobém horizontu.
Představitelé ruského Corporation oznámila, že do konce letošního roku, «Rusal», navzdory stálým nárůstem nákladů na lehkého kovu, nemá v úmyslu zvýšit využití kapacit. Podle předběžných odhadů v období od července do prosince, «Rusal» omezí celkový objem výroby kovu na úroveň 1,8 milionů. Tun, což je méně než 80% z možného objemu. Kromě toho je společnost je připravena k monitorování ekonomické proveditelnosti výroby. Za tímto účelem, v první polovině roku 2014, «Rusal» likvidovány řadu neefektivní a vysokými náklady podniků, oznámil ve stejnou dobu, že se nebude provádět restart nečinný kapacity, a také, aby se rozšíření stávajících výrobních zařízení. Na této vlně nucené Boguchansky pozastavena zahájení podnikání, protože tam jsou obtíže při uvádění nových strojů a zařízení.
Specialisté «Rusal» Domníváme se, že cena hliníku zůstane relativně vysoká až do konce roku a pozitivní dopad na ziskovost společnosti. Tak prakticky všichni výrobci světové lehkého kovu nejsou v žádném spěchu ke zvýšení objemu výroby.