Navzdory skutečnosti, že zákazníci VSMPO-AVISMA Corporation, není v současné době zažívá problémy s nákupem a převzetí výrobku v souladu s dohodami odstavců a uvádění své vlastní podnikání v Ruské federaci, ze strany některých zákazníků obdržel návrh na vytvoření jakési «bezpečnostní zásoby». Hlavní funkcí takového zařízení by mělo být zavedení ochranných opatření v případě narušení dodávek produktů. Současně vedení společnosti se domnívá, že není nutné, protože situace je poměrně stabilní v takových opatření. O tom svědčí i nedávno uzavřela další smlouvu na stávající dohody mezi VSMPO-AVISMA Corporation a «Airbus» pro výrobu a expedici nových značkových výrobků — výkovků určených pro «Airbus» projektu. V souladu se smlouvou o zásobování začne v roce 2015. Dodatková dohoda mezi společnostmi jim dá příležitost k rozvoji nových projektů s využitím produktů s vysokou přidanou hodnotou. Navzdory skutečnosti, že spolupráce mezi zkušeností společností je asi 20 lety, pokračuje neustálé hledání nových způsobů rozvoje s cílem svést partnerství na novou úroveň. Díky společnému úsilí ode dne doručení VSMPO-AVISMA se posunuly od konvenčních titanových polotovarů pro kování se zvýšenou hladinou obrábění. Pro společnost «Airbus» a «EADS» je VSMPO-AVISMA je generálním dodavatelem, od roku 1990.
Kromě toho společnost je v jednání s firmou «Boeing-UBM» pro rozšíření vytvořeného společného úsilí podniků v Sverdlovské oblasti, «Ural Boeing Manufacturing». Společnost říká, že sankce Evropské unie a Spojených států, které se týkají celé řady firem, podnikatelů a bank do Ruské federace v žádném případě vliv na spolupráci, «Boeing» a VSMPO-AVISMA, který se provádí v normálním režimu. Tak podle amerických sankcí klesla Sergej Chemezov, hlava «Rostec» a hlavu představenstva VSMPO-AVISMA Corporation. V červenci tohoto roku, VSMPO-AVISMA a «Boeing» prodloužit stávající smlouvu o přepravě titanu mlýna do roku 2022, a nejsou tam žádné předpoklady k tomu, že «Boeing» porušují své povinnosti.
Dnes VSMPO-AVISMA Corporation je globálním lídrem na trhu titanu a hlavní korporace dodávat titanové produkty společnostem působícím v sektoru letectví.