Německá Řetízek je často používán pro tabulku na dovolenou, během příjmu. Tento pokrm se nevaří, dát na oheň, a to pouze nabízí širokou nabídku jídel v něm. Německá Řetízek Rozdíl je v tom, že to vypadá krásné a elegantní, neznalí lidé je obtížné rozlišit to od stříbra, i když cena je levnější. Ale je třeba vzít v úvahu, že z alpaky, jako stříbro, mohou být vyrobeny pouze určité druhy pokrmů.
Melchior je měď a slitina niklu a stříbra nikl — měď a zinek. Mimo nádobí a ozdoby vyrobené ze slitiny stříbra, niklu nebo luzhat. A použili kombinaci různých druhů povrchových úprav. Jednou z nejcennějších vlastností odporu alpakového -korroziynaya. Tento materiál neztrácí žádnou formu ve vodě nebo ve vzduchu. Vzhledem ke zvýšeným obsahem niklu a manganu a železa, niklu stříbrné nádobí a má odpor kavitace. Nebojí se z mořské vody a vodní páry.
Tam jsou slitiny, které jsou používány pro námořní stavbu lodí — produkovat jeden kondenzátor trubek a dalších výrobků. Vzhledem k vysokým obsahem niklu, nikl stříbro má stříbrný odstín. Německá stříbro a měď s stříbření byl jednou také nazvaný nikl stříbro. Melchior, zdobené stříbřené, téměř neliší od stříbra, ale je to mnohem levnější a co je důležitější, silnější než ušlechtilého kovu. Pro výrobu nádobí a příbory je nejčastěji používán alpaka s asi 20 procent hmotnostních niklu a 80 procent mědi. Povlak obsahuje vrstva stříbra, je asi jedna třetina z milimetru.
Úžasný vzhled dělá nemecky-stříbrné nádobí zdobí svátečního stolu. Výhodou je skutečnost, že tato mísa může být zahříván na nádobí zůstaly teplé po dlouhou dobu. Se liší Měď-nikl použitelnost produktu. Oni nebojují a nemají ohýbat, dlouho sloužit. Je však nezbytné nejen k mytí a lesk, stejně jako čas od času aktualizovat stříbření. Leští to na speciálním stroji, za použití pro tento účel ocelové kuličky. Při nákupu nádobí z alpaky, si uvědomit, že to může být navržen pouze pro servírování. Hrnce, pánve a další nádobí pro přípravu slitiny neprodukuje nádobí. Proto je vzhled v prodeji těchto položek by měl být informován o každého zákazníka.