Kontaktní telefon
v Dněpropetrovsku a v jiných městech
  • +49 (208) 376-298-00
  • +7 (495) 639-93-00
  • +7 (812) 424-79-70
    8 800 zdarma a s mobilní8 (800) 333-03-10
  • +7 (343) 339-47-71
    8 800 zdarma a s mobilní8 (800) 333-03-10
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (831) 261-38-00
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (3452) 69-21-95
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (8612) 38-85-11
  • +7 (3472) 24-24-19
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (3512) 20-54-09
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (3822) 70-03-03
  • +38 (056) 790-91-90
  • +38 (044) 237-71-11
  • +38 (057) 728-53-24

Novinky

změnit čas

Objem výroby oceli společnosti

Objem výroby oceli společnosti

Společnost «Металлоинвест» poskytuje přehled o provozních výsledcích za loňský rok. Tak objem výroby oceli se zvýšil ve srovnání s rok 2017. Nárůst o 6,2%. Pro kvantitativní vyjádření se objem výroby dosáhl 5,1 milionu tun. Důvodem je růst objemu výroby a prodeje polotovarů. Je to tržní tvarovaný sochorová МНЛ34. Kromě toho, v loňském roce bylo vyrobeno více litiny. Nárůst činil 12,6%. Pro kvantitativní vyjádření množství činil 3 miliony tun. To přispělo k zahájení ВРУЗ-5 na Ural Oceli.

Bylo více dodávané ocelové produkty s vysokou přidanou hodnotou (HVA). Její podíl činil 43%. Zvýšení ovlivnilo také objem prodeje listu HVA. To činil 8,0%. To samé platí pro ochranné SBQ HVA. Jeho tržby vzrostly o 6,5%. Společnost také нарастила vydání pelet. To se podařilo dosáhnout rekordního výsledku v 27,7 milionů tun. To je o 10,2% více než o rok dříve.

Výrobní objem ГБЖ/ПВЖ také vzrostl. Dosáhl výsledku v 7,8 milionu tun. Na rozdíl od měření předchozího roku to je o 12,1% více. Důvodem pro takový skok je běh ЦГБЖ-3, konaná v červenci 2017. Kromě toho, zvyšuje výkon nastavení pokovování číslo 2. Ona je na ОЭМК. V předchozím roce byla vystavena modernizace. Окатыши a ГБЖ/ПВЖ činily 71% v objemu zásilky výrobky ze železa výrobků. V roce 2017 jejich podíl činil 61%.

Podnik v posledních letech se aktivně разрабатывало novou strategii. To je zvýšení podílu produktů s vysokou přidanou hodnotou. V loňském roce realizace strategie začala dávat ovoce. Proto společnost podařilo dosáhnout mnoha rekordů.

Sledujte všechny novinky
Zavolat zpět za 30 sekund.
Zdarma!
Zpětné volání