Tisková agentura Reuters informovala o konfliktní situace v Indii. Vznikl mezi Ministerstvem hutního průmyslu a národními automobilovými společnostmi. Také dotkla indických výrobců součástek pro automobily. Příčinou se ukázalo být zavedení nových pravidel regulace dovozu některých druhů oceli. Jedná se o vysoce kvalitní ocel produkty. Nová pravidla zavádí Ministerstvo od 17 února letošního roku. Takže, to je odhodlána dosáhnout použitím автопромом výrobků národní produkce. Vybízela metalurgů vytvářet nové materiály a založit společné podniky.
Ministerstvo těžkého průmyslu není příliš жалует myšlenku. Do tohoto odvětví patří automobilový průmysl. Ministerstvo se domnívá, že administrativní omezení mohou jen ublížit. Stejný názor průmysl Automotive Component Manufacturers Association of India. Výsledek může být právě opačný očekávání. To může vést k přímému dovozu automobilových součástí. Nakonec národní výrobci mohou výrazně utrpět. Jako příklad průmyslové asociace, byl uveden situace asijské společnosti. Její generální ředitel připomněl, jak byly zapotřebí nerezové výfukové potrubí. Společnost nemohla najít v Indii výrobce těchto produktů. Proto ona začala její importovat.
Další nuance se chová kvalita a cena výrobků. Zdaleka ne všechny národní hutnictví mohou zajistit požadovanou úroveň kvality. Kromě toho nemohou zaručit stabilitu při dodávkách. Nicméně, tyto argumenty se nezastaví Ministerstvo hutního průmyslu.