Kontaktní telefon
v Dněpropetrovsku a v jiných městech
  • +49 (208) 376-298-00
  • +7 (495) 639-93-00
  • +7 (812) 424-79-70
    8 800 zdarma a s mobilní8 (800) 333-03-10
  • +7 (343) 339-47-71
    8 800 zdarma a s mobilní8 (800) 333-03-10
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (831) 261-38-00
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (3452) 69-21-95
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (8612) 38-85-11
  • +7 (3472) 24-24-19
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (3512) 20-54-09
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (3822) 70-03-03
  • +38 (056) 790-91-90
  • +38 (044) 237-71-11
  • +38 (057) 728-53-24

Novinky

změnit čas

"Волго-či pobaltských Логистик" dodala jedinečnou přepravu objemné zařízení

«Волго-či pobaltských Логистик» je dceřinou společností severozápadní пароходства. To provedl unikátní přepravu objemné zařízení. Je nutné provést upgrade Omsk zeolitů PAO «gazprom neft». Proces přepravy trvala od června do října letošního roku. Udělalo to v rámci dlouhodobého projektu. Začalo to v roce 2016. Před dodáním zařízení, několik měsíců probíhaly přípravné práce.

Nejprve byla vyvinuta projektové dokumentace. Pro tento прорабатывалась dopravní schéma. Denní by mělo být provedeno баржебуксирными составами. Zařízení mělo dorazit na zvláštní ro-RO zakotvit Omsk závodu. V první zásilce bylo 19 kusů zařízení. Je to topná tělesa, sloupy a separátory. Jsou používány v procesu zpracování uhlovodíků. Společná celé strany činil více než 850 tun. To доставлялась na velkém námořním крановом lodi.

Loď s vybavením přišla na nájezdu Nového přístavu. Nachází se v Обской rtu na trase Severní mořské cesty. Příjezd se konal v srpnu. Veškeré vybavení отправлялось z několika evropských přístavů. Druhá strana se skládala z 37 jednotek. Je to podobné zařízení. Společná celý činil více než 1 tisíc tun. Jeho dodáním se zabýval čínský námořní dopravce. Zařízení bylo postaveno v září. Přímé přetížení крупнотоннажного nákladu se konala na nájezdu Nového přístavu. To перегружался s dvou крановых lodí na osm člunů. Proces řídil projektové manažery «Волго-či pobaltských Логистик». Také v tomto podíleli zástupci inženýrské společnosti.

Sledujte všechny novinky
Zavolat zpět za 30 sekund.
Zdarma!
Zpětné volání