Kontaktní telefon
v Dněpropetrovsku a v jiných městech
  • +49 (208) 376-298-00
  • +7 (495) 639-93-00
  • +7 (812) 424-79-70
    8 800 zdarma a s mobilní8 (800) 333-03-10
  • +7 (343) 339-47-71
    8 800 zdarma a s mobilní8 (800) 333-03-10
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (831) 261-38-00
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (3452) 69-21-95
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (8612) 38-85-11
  • +7 (3472) 24-24-19
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (3512) 20-54-09
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (3822) 70-03-03
  • +38 (056) 790-91-90
  • +38 (044) 237-71-11
  • +38 (057) 728-53-24

Novinky

změnit čas

U rostlin "Karelian окатыш" objevil "virtuální asistentka"

U rostlin

Díla «Karelian окатыш» se vztahuje k Severstal. Na něm se objevil «virtuální asistentka». To se používá při výrobě pelet. Na třech strojích pro pečení nainstalovali optimalizovaný model. Má dva hlavní úkoly. Prvním je zvýšení výkonu zařízení. Druhá spočívá v tom, aby zajistily úspory topného oleje při обжиге. Přitom se nesmí snížit úroveň kvality získaných produktů. Topný olej je velmi nákladné palivo. Právě to slouží jako hlavní článek nákladů při výrobě. «Virtuální asistentka» sníží jeho spotřeba. To vysvětlil šéf pozemku pražení řízení výroby koncentrátu a pelet.

Nový model dostane určitá data. To je pečlivě analyzuje, po kterém sdílí své poznatky. Informace závisí na tom, jaký druh pelet se vyrábí. To se týká vlhkosti a síry v концентрате, množství bentonit. Kromě toho, že systém dělá své předpovědi. Týkají se studenou pevnost pelet, poté, co prošel pečení. Existuje zadaný údaj. Pokud výsledek ho přesahuje, pak by měl provozovatel přijmout opatření. To je nutné, aby dosáhnout jeho snížení. Tímto způsobem se zvýší výkon. Nakonec klesne spotřeba topného oleje.

Jako příklad lze uvést změnu režimu práce. To se týká hořáků nebo дымососов. Všechny rady «virtuální asistentka» высвечиваются na monitoru operátora. K dnešnímu dni jsou prováděny poslední ladění. Získané ze systému informace diskutována odborníky podniku. Je podrobně analyzován. Tímto způsobem, systém upraví. Jakmile to bude fungovat na odpovídající úrovni, ji začnou aktivně využívat.

Sledujte všechny novinky
Zavolat zpět za 30 sekund.
Zdarma!
Zpětné volání