Glencore je jednou z největších těžebních společností na světě. Na druhý den mezi ní a společností GEM byla podepsána dohoda. Vydržet to tři roky. Podle něj Glencore se bude dodávat kobalt svému čínskému partnerovi. Je to jedna z největších smluv na dnešní den. Jedná se o trhu kovu. Kobalt se těší vysoké poptávce. Nicméně, on se očekává, že ještě více zvýší. To je spojeno s aktivní vydáním электрокаров. První dodávka dojít již v tomto roce.
Společnost bude klást hydroxid kobaltu. Obsahuje 3,8 tisíc tun čistého kovu. Zákazníky jsou podniky v GEM. Oni produkují литийионные baterie. Jsou závody v hong Kongu, v provincii Chu-pej, ťiang-su. V příštím roce dodávky rostou. Objem činí 18 tisíc tun kobaltu. V roce 2020 dodávat již bude 21 tisíc tun. Do této dohody, čínská společnost již používá kobalt. To je právě to, перерабатывая staré baterie. Teď jí těchto množství nebude stačit. Má v plánu rozšířit výrobu.
V loňském roce Glencore vydal 27,4 tisíc tun kobaltu. To jí umožnil stát se největším jeho výrobce. Jedná se o světových dodavatelů. Na letošní rok společnost vážné plány. Plánované prodlužování vyráběných množství. Zvýšení by mělo činit více než 40%. To znamená, že roční míra by měla dosáhnout 36 — 42 tisíc tun. 10% z této částky, bude cestovat z čínské společnosti. Prodlužování výroba kobaltu se plánovalo už dávno. Активизировалось to spolu s populární elektrických vozidel. K dosažení stanovených cílů, společnost opět připojit měděný důl Katanga. To je v Dv, Rv Kongo. Zde je již dva roky došlo k jeho jednoduchý.