Kontaktní telefon
v Dněpropetrovsku a v jiných městech
  • +49 (208) 376-298-00
  • +7 (495) 639-93-00
  • +7 (812) 424-79-70
    8 800 zdarma a s mobilní8 (800) 333-03-10
  • +7 (343) 339-47-71
    8 800 zdarma a s mobilní8 (800) 333-03-10
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (831) 261-38-00
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (3452) 69-21-95
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (8612) 38-85-11
  • +7 (3472) 24-24-19
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (3512) 20-54-09
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (3822) 70-03-03
  • +38 (056) 790-91-90
  • +38 (044) 237-71-11
  • +38 (057) 728-53-24

Novinky

změnit čas

Možné snížení produkce мариупольских метпредприятий

Možné snížení produkce мариупольских метпредприятий

U Мариупольского železáren jménem Ильича a Азовстали (zahrnuje v Метинвест) stále mám problémy s odesláním zásilky. To je spojeno s těžkostmi skákání po železnici mezi rákosí byly-Úsvitu — Волновахой.

Nicméně generální ředitel Меткомбината jménem Ильича Yu Зинченко doufá, že možnost zvýšení produkce. On také poukázal na to, že Укрзализныця tak nesplnila sliby o zvýšení nákladní vlaky.

Aby se snížit výrobní práce, vedení v závodě hledají jiné cesty доставок primárního produktu do Мариуполя. Zejména, je možné přijímat železné rudy z přístavu v Jižní Мариуполь. Nicméně uvedený směr je dražší suroviny, a tedy výrobní náklady konečného výrobku.

Také generální ředitel ČMI jim. Ильича Yuri Зинченко řekl, že v souvislosti s nedostatkem суден Ukrajiny, společnosti Метинвест představovat najmout zahraniční vozového parku. Kromě toho k tomu je nutné získat povolení k provádění dráha režimu loďstva v Мининфраструктуре Ukrajiny.

Podle zam ministra infrastruktury Ukrajiny Yu Лавренюка, «Метинвест-Doprava» podali dokumenty na lodi 4 až 19. května. Ale povolení zatím není, řekl Yu Лавренюк. Pokud tak dál pokračovat, pak se spojte bude nucen snížit výrobu kvůli nedostatku surovin výrobku. O tom řekl generální ředitel ČMI jim. Ильича.

Yu Зинченко učinil prohlášení k V. Омеляну (ministr pro infrastrukturu), aby ten dopad na zrychlení získání povolení. Podle Зинчука, je nepřípustné, aby se byrokracie bylo příčinou snížení produkce.

Do tohoto průvodce меткомбината рассказало, že byla snížena produkce v souvislosti s problémy доставок железоруды, koks Укрзализныцей. Je třeba poznamenat, že v roce 2016 pro svůj zamýšlený letový nebylo довезено více než 6 milionů tun primárního produktu. Výsledkem byla snížena výroba surového železa téměř na 1 milion t. A výroba téměř 1 milion tun surového železa bylo nejsou schopny soutěžit s jinými podniky v souvislosti удорожанием доставок surovin námořní dopravy.

Také od května 2017 roce комбинаты Мариуполя dostali novou výzvu. Opět spojená s Укрзализныцей, která není schopna realizovat dodávky zboží v Berdyansk. Tento směr byl alternativní dopravu zdarma железоруды do мариупольского přístavu. Nakonec меткомбинату jménem Ильича musel na 1 den, aby přestal jedné vysoké pece.

Každý den kombinovat недополучает 2 — 3 lety v destinaci rákosí byly-Úsvit.

Připomeňme si s 9.11.2016 roku byl slavnostně otevřen rekonstruovaný úsek směr od rákosí byly-Zari — Волновахи. Podnik рассчитывало na nárůst šířky pásma danou cestu, ale zvýšení nebylo provedeno.

Pak nově rekonstruovaná směr železnice byla otevřena 25.05.2017 roku, ale větší šířku pásma a tak není pozorován.

Sledujte všechny novinky
Zavolat zpět za 30 sekund.
Zdarma!
Zpětné volání