Důl «Října» v regionu murmansk vstoupí do norilsk nickel. Na konci května na nalezišti nastartoval капремонт severní pozemku скипового sudu číslo 1. Úkol rozjet projektu stabilitu, a tím zvýšit její účinnost. V procesu opravy bude nahrazeno zastaralé vybavení, sníží riziko neplánovaných poruch a následných nákladů na údržbu techniky. Při provádění oprav SS-Sever 1 bude nahrazeno a opravil více než 250 tun zařízení a kovových konstrukcí. Akce budou probíhat na různých úrovních hloubky. V rámci projektu bude ověřena stav lana, дозирующих zařízení, zdvihací cév. Opravy budou mít vliv na instalaci deskou питателя, pásové dopravníky a další zařízení. Předchozí капремонт скипового kufru SS-1 byl proveden v roce 2005. Provozu traktu vydávání rudy předpokládá se, že start do začátku července tohoto roku. Náklady oprav dosáhnou více než 50 milionů KČ.
Označení скипового kufru — denní nahoru se nachází pod obzorem рудной hmoty. To je na nižších úrovních se provádí testování ložiska. Hloubka kufru je 950 metrů. Má výstupy na hloubce 957 metrů a 906 metrů. Roční výrobní kapacita SS-1 na vzestupu masivu dosahuje 2,5 milionu tun.
Opravy v «Říjnu» — není jediný ремонтный projekt Norilsk nickel. Na Кольской MMC v květnu uvedli do provozu novou шаровую mlýna. Jeho výrobce — společnost «Тяжмаш», cena je více než 48 milionů KČ. Кольская MMC poprvé používá takové zařízení. Mlýn je určen k mletí surovin na fázi III. Ve srovnání se stejným vybavením nový mlýn vykazuje vyšší výkon. Při tomto spotřeba elektrické energie se liší od spotřeby dalších strojů.