Novinky

změnit čas

Indická vláda chce dosáhnout zrušení cla na koksování uhlí

Indická vláda chce dosáhnout zrušení cla na koksování uhlí

Přijetí rozpočtu na nový rok, vyvolalo v Indii řadu diskusí. Ministerstvo se aktivně snaží dosáhnout zrušení cel na dovoz některých produktů. Вчастности jde o zemní plyn, коксующимся uhlí a никеле.

Dnes cla na dovoz do Indie niklu tvoří pět procent. Cla na dovoz koksovatelného uhlí na území země je dva a půl procenta.

Aruna Sharma tajemník ministerstva se staly na nedávné tiskové konferenci uvedl: «Indičtí výrobci příliš závislí na dovozu uhlí a zemního plynu». Podle ní v příštích letech země přehodnotí svůj přístup k ekonomice. V příštích letech se výrobci vzdají spotřeby černého uhlí. Místo toho bude použit zemní plyn. Inovace se dotkne i výroby железорудного откатыша. V tomto odvětví je přechod na zemní plyn bude výrazně snížit deficit koksu.

Aruna Sharma také poznamenal, že dnes existují dvě možnosti boje s dovozem. První způsob — nahrazení dováženého zboží alternativním palivem nejlepší kvality. V současné době ministerstvo vyjednává s Ministerstvem průmyslu uhlí. Jedná se o přidělení investic do обогатительные továrny. Tímto způsobem podaří snížit množství uhlí dovoz na třicet procent. To může být vynikající, opravdu pro průmysl. Protože takový ukazatel je poměrně vysoká.

Asociace se staly Indie také uplatnit své požadavky vůči vládě. Členové sdružení vyžadují snížit na nulu cla na všechny materiály používané pro výrobu oceli. Kromě toho, asociace vyžadují preferenční tarifikačních na železniční přepravu pro ocelářský průmysl.

Dnes indičtí výrobci používají hlavně угль ze zahraničí. Ročně se do země dovážejí od třiceti pěti do čtyřiceti milionů surovin za rok. Jediná místní společnost, která se zabývá těžbou uhlí Bharat Coking Coal. Ročně firma produkuje v průměru třicet tun koksovatelného uhlí. Při tomto chronický deficit přetrvává. Dříve, vedení společnosti oznámilo, že v letošním roce, výroba zvýší pouze o deset milionů tun. Stejně tak těžba poroste a v roce 2020. To znamená, že v budoucnu deficit bude i nadále zhoršovat. Pokud se situace nebude měnit, pravděpodobně v příštích deseti letech dovoz uhlí zvýšit třikrát. Celkový objem zboží bude schopen dosáhnout sto dvacet tun.

Sledujte všechny novinky