Společnost Posco je южнокорейским lídr-výrobce. Posco řadí na páté místo mezi světovými výrobci oceli. Zástupci společnosti říkají o budoucích investic v produkci titanovým výrobků. Společnost ve své snaze bere v úvahu globální poptávka po titan. Statistiky ukazují, že jeho spotřeba rychle roste. Výroba titanovým výrobků nabízí vyšší přidanou hodnotu. Plus, je patrný významný nárůst ziskovosti.
Společnost Posco zahájila produkci titanu v roce 2008. Od roku 2010 se vyrábí polotovary z titanu. Výrobní proces probíhá na společném podniku, který se nachází v Kazachstánu. I přes rozšiřující se poptávka po kovu, a to zejména ve spotřebitelských odvětví, nabízí řadu výzev. Výroba titanu энергозатратное, drahé, technicky усложнено. Těmito faktory vysvětluje nízké počet výrobců v odvětví.
V roce 2016 společnost Posco bude zvyšovat produkci titanovým výrobků. Ve vztahu k roku 2015 růst 13%. Tak od 2,3 tisíc tun společnost přechází na výrobu 2,6 tun titanu. V rámci dlouhodobé strategie Posco je zaměřena na produkci drahé výrobky prémiové třídy. To umožní společnosti udržet konkurenceschopnost na globálním trhu. Při tomto zvýší ziskovost společnosti. To je velmi důležité, vzhledem k poklesu ceny oceli a rozšíření čínské výroby.
Nicméně, produkci výrobků z oceli, jihokorejská společnost zastavovat nebude. Na začátku července společnost oznámila, že uplatňování vysoce účinné manganu oceli. JI budou používat pro výrobu největších lodí na světě. Jsou určeny pro přepravu zkapalněného zemního plynu, dodávaného firmou Hyundai Mipo Dockyard. Stavba газовоза již zahájena. Ukončení výstavby bude muset na konci roku 2017. Ve speciální oceli obsahuje 20% manganu. Kov je schopen pojmout zemní plyn na kapalný stav. Teplota při tom je do — 1620 S. Speciální ocel odolnější, posílena a rázová houževnatost při криогенных teplotách. Srovnání se provádí s hliníkovými a никелевыми сплавами. Právě z nich se obvykle vyrábějí tankery pro přepravu plynu. Nový tanker ze speciální oceli bude stát za to výrazně levnější.