Novinky

změnit čas

"Ural kovárna" bude vyrábět velkoformátové ražby

Společnost «Ural kovárna» patří do skupiny «Mechel». Nedávno se závod zvládl výrobu velkorozměrových штамповок. Jejich délka dosahuje 4 metrů. Výrobky jsou určeny pro výrobu součástek letadel určení. Výroba produktů probíhá prostřednictvím aplikace jedinečné kladiva. Síla úderu сверхтяжелого бесшаботного agregátu je 150 tun/metr. V procesu výroby штамповок se děje simultánní pohyb «kovadliny» a «kladivo». Titulní strana objemného штамповок již vstoupila do likvidace zákazníka. Jim se stalo jedno z letecké výrobní sdružení.

Nadměrná děrování, vyrobené «Ural кузницей», jsou vyráběny z высоколегированной oceli různých značek. Выплавкой kovu se zabývá čeljabinsk pobočka závodu. Zvládnutí procesu výroby nových produktů затребовало řešení mnoha technických problémů. Bylo nutné dosáhnout nejvyšší přesnosti rozměrů. Při tom je třeba vyhnout se možné deformace штамповок. Při délce asi 4 metrů a jejich tloušťka nepřesahuje 13 viz

Kromě výroby штамповок továrna se zabývá výrobou disků turbín, stavitelné ložiska, тяг, jiné штамповок. Výrobní materiál — titanové slitiny, žáruvzdorné a коррозионностойкие oceli. Také práce se provádí s углеродистыми a легированными značkami oceli. V seznamu spotřebního téměř všechny vedoucí letecké podniky Rv Af Detaily, které podnik vyrábí, se používají pro výrobu moderních letadel.

V roce 2015, a to navzdory na globální krizové situace «Ural kovárna» podařilo se udržet nad hladinou. Objem příjmů je prakticky shodovala ukazatelů v roce 2014. Pokles dosáhl malé úroveň 1,5%. Jako ukazatele byly dosaženy nahromadění množství více nákladné zboží. Také se podniku podařilo udržet exportní objemy dodávané zákazníkům. Nicméně, výroba celkově poklesla. To není překvapivé, protože výrazně klesla poptávka ze strany strojírenského sektoru. Výroba спецтехники, motory, zemědělské techniky se snížil téměř na 1/3. Pokles v вагоностроительном sektoru činil více než 50%. Nakonec se zvýšila konkurence na trhu штамповок, výkovků. A to zejména ze strany výrobců v ČLR. Na dnešní čínské společnosti i nadále ovládnutí evropského trhu.

Sledujte všechny novinky