Kontaktní telefon
v Dněpropetrovsku a v jiných městech
  • +49 (208) 376-298-00
  • +7 (495) 639-93-00
  • +7 (812) 424-79-70
    8 800 zdarma a s mobilní8 (800) 333-03-10
  • +7 (343) 339-47-71
    8 800 zdarma a s mobilní8 (800) 333-03-10
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (831) 261-38-00
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (3452) 69-21-95
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (8612) 38-85-11
  • +7 (3472) 24-24-19
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (3512) 20-54-09
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (3822) 70-03-03
  • +38 (056) 790-91-90
  • +38 (044) 237-71-11
  • +38 (057) 728-53-24

Novinky

změnit čas

Strategie společnosti "Continental" se nemění

«Continental» v ruské společnosti je předním dodavatelem nerezových výrobků. Je přirozené, že každý rok, jeho zástupci účastnit «Metal-Expo». Tradičně je výstava ukazuje spotřebitele z nerezové oceli nové možnosti. Michael Gapanov, vedoucí marketingového oddělení, hovořil o «kontinentální" strategie v rámci stávajících tržních podmínek. Dle spotřeby společnosti z nerezové oceli v Rusku klesla o 13−15% ve srovnání s 2014. S pronájem vysoce kvalitní dařilo o něco lépe, plochá spotřeba oceli není šťastný. Důvody jsou zcela jasné — v poklesu k oslabení stavebnictví a výroby spotřebního zboží. Vyhlídky obtížné předvídat, protože řada firem raději stáhnout z trhu.

Strategie «Continental» se nemění. Společnost vyvinula síť poboček, zároveň rozšiřuje služby a výrobu. větve sklady společnosti jsou naplněny všechny druhy nerezové oceli. Hlavním úkolem zůstává nejpopulárnější polohách trubkovité, ploché a dlouhé nerezové oceli. Pro 10mesyachny dobu tržeb společnosti vzrostl o 36% v porovnání se stejným obdobím loňského roku. Výrazně zvýšil zisk. V roce 2015 byla firma schopna udržet počet prodejů plochých válcovaných výrobků na úrovni roku 2014 roku. V této části austenitických ocelí zvyšuje. Sekce také ukazuje zlepšení výkonu. Během tohoto období, několik objemů zásilek klesal. Faktory ovlivňující je snížení prodeje bezešvých a svařovaných trubek z nerezové oceli. Pokles činil 7% v tonáži. Nicméně, ve srovnání s globálním výkonnost trhu «Continental» vypadají působivě. Ano, a nyní obsazený podíl na trhu se postupně zvyšuje. Závěrečné hodnocení výsledků bude provedeno na roční bázi.

Pokud jde o «Metal-Expo», dále jen «Continental» uvádí celou řadu dovoz a domácí oceli. Výstavu navštívilo hlavami správcovské společnosti a všech jejích dceřiných společností. Na výstavě je společnost nejen z nerezové produkce. Demonstruje produkt konstrukční a legované. Diverzifikace bylo možné po koupi výrobních zařízení «Apogee». Kromě toho, «Continental» investoval zisky v nákupu pásové automatické stroje Amada.

Sledujte všechny novinky
Zavolat zpět za 30 sekund.
Zdarma!
Zpětné volání