11.08.2015 v VSMPO-AVISMA držel představenstvo. Na schůzce bylo rozhodnuto s ohledem na valné hromadě. To by bylo mimořádné a bude muset 09.28.2015, formou hlasování — nepřítomnou. Na pořadu dne — zvážení průběžných plateb dividend za 6mesyachny období. Výpočet bude provedena v poměru 1 akcii — 788 RUB. datum určení akcionářů, kteří kladou platby rovněž označeny. Bude muset 09.10.2015, který je základem pro výplatu dividendy byly výsledky Corporation v lednu až červnu 2015 příjmů Ipolugodie VSMPO-AVISMA zasáhly 32 mld. RUB. Čistý zisk vzrostl o 5 mld. RUBpo ve srovnání s výsledkem za celý rok 2014. Je-li v loňském roce to bylo 4,019 miliardy RUB, do konce června 2015 výsledek — RUB 9.18 mld .
Podle generálního ředitele společnosti, Michail Voevodin, jak silný finanční výkonnost není náhoda. Výsledek byl získán na úkor investic se zvýšila účinnost procesu. Také produkuje financování výrobních zařízení. Dosaženo pozitivní trend bude zachován. Dividendy, s ohledem na výsledek, bude vyplacena až šest měsíců.
K dnešnímu dni, portfolio objednávek tento rok, až 28,800 tun titanu. Pokud jde o poslední rok, podíl výrobků s vysokou přidanou hodnotou zvýšil o 15%. V případě, že dolar je relativně stabilní, hospodářství 2015 výrobní program vykazují dobré výsledky. Podle předběžných odhadů odborníků, že to bude nejlepší výkon za posledních deset let. Tržby z prodeje dosáhnou 67 mld. RUB. Čistý zisk se zvýší na 20 miliard. RUB. Předchozí nejvyšší hodnota za 10 let bylo pozorováno v roce 2013 a činil 7,45 mld. RUB.
Mezitím, jeden ze stálých partnerů VSMPO-AVISMA, americký koncern Boeing provádí výzkum. Týkají se redukce objemu titanu, které se používají při výrobě Dreamliner letadla. Je však nepravděpodobné, náhradní bude snadno najít. Podle ředitele John Tracy technologie alternativních materiálů se nyní uvažuje. Tyto možnosti nejsou tolik. V některých případech může být hliník nebo uhlíková vlákna. Oba materiály jsou omezeny na použití. Není to tak dávno nahradil titan byl produkován. To má vliv na konstrukci okenního rámu v kabině a počtem dveří. John Tracy je přesvědčen, že hliník může pohybovat, když nepotřebujete extra pevnost a tuhost.