Kontaktní telefon
v Dněpropetrovsku a v jiných městech
  • +49 (208) 376-298-00
  • +7 (495) 639-93-00
  • +7 (812) 424-79-70
    8 800 zdarma a s mobilní8 (800) 333-03-10
  • +7 (343) 339-47-71
    8 800 zdarma a s mobilní8 (800) 333-03-10
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (831) 261-38-00
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (3452) 69-21-95
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (8612) 38-85-11
  • +7 (3472) 24-24-19
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (3512) 20-54-09
  • 8 (800) 333-03-10
    8 800 zdarma a s mobilní+7 (3822) 70-03-03
  • +38 (056) 790-91-90
  • +38 (044) 237-71-11
  • +38 (057) 728-53-24

Novinky

změnit čas

Oceláři zvýšení cen

Přežití nejschopnějších — touto zásadou se zdá, že se rozhodla následovat ruské metallurgists. Při vlastní příspěvek k ruské inflace, mluví o zvýšení cen. Cena pronájmu na domácím trhu poroste o 15−30%. Tato nešťastná skutečnost byla oznámena výrobci motorových vozidel a automobilů. V odezvě, oni slibují také zvýšit cenu svých produktů o 15−20%.

Letos se cena kovových konstrukcí pro železniční vůz se zvýšil o 26−28%. Přidáním slibovaný nárůst cen, bude nárůst činit až 35%. V tomto případě neexistuje žádný zjevný důvod k tomuto vzestupu. Ročním tempem suroviny klesla v ceně, a náklady na dopravu na stejné úrovni. Výsledkem neodůvodněnému zvýšení cen by mohlo být zastavení auto-stavební průmysl, který je již kriticky ohrožený. Nárůst nákladů vozidel bude mít vliv na náklady na dopravu.

Oznámení o růstu nákladů od začátku roku 2015 některých typů kovových konstrukcí v průměru o 15%, byly rozeslány v listopadu. Růst cen svých výrobků hlásili MMK, «Severstal», NLMK a další ocelářské společnosti. Tento nárůst do budoucna není první. V listopadu a prosinci, ceny se zvýšily o 15−20%. Podle hlavy «Infolinka-Analitika», Michail Burmistrov se stav ovlivnil pokles hodnoty kovu. Na zahraničním trhu se za posledních šest měsíců klesly o 15−20%. Basil Jam, vedoucí «asociace železničního vozu," je přesvědčen, že potřeba stížnosti zrál ve Spolkové Antimonopolní Service R. F. Zástupci FAS odmítl komentovat situaci. A zástupci tvrzení NLMK, že dlouhodobé smlouvy s pevnou hodnotu společnosti s železničního vozu není k dispozici. Po obdržení žádosti je návrh v souladu s platným ceníkem.

Zástupci auto korporací — podobně jako stavitelé vůz — už tváří v tvář novým ceníkem. V průměru bude seznam vozů růst ceny o 30%. MMK a «Severstal» Pro dnešek jsou hlavními zdroji dodávek pro automobilový průmysl. Takový rychlý růst cen katastrofální dopad na průmysl. A aniž by přišel zvýšení cen v období leden-listopad 2014 prodej automobilů v Rusku klesla o 11,6%. V důsledku toho se počáteční nárůst cen surovin zvýšit cenu vozů o 15−20%.

Spolupráce automobilového průmyslu a metalurgů provedena podle vzorce hodnotu, před konzistentně po 4 roky. To zahrnuje dynamiku cen surovin, hodnoty vývozu zboží a makroekonomických komponentů.

Sledujte všechny novinky
Zavolat zpět za 30 sekund.
Zdarma!
Zpětné volání